Bestsellery
ELEMENTARZ CZ. 1. - SZKOŁA NA KEYBOARD
ELEMENTARZ CZ. 1. - SZKOŁA NA KEYBOARD

32,00 zł

30,48 zł

szt.
SZKOŁA NA KEYBOARD - cz. 1.
SZKOŁA NA KEYBOARD - cz. 1.

38,00 zł

36,19 zł

szt.
W RYTMIE POLSKIEJ BIESIADY 3
W RYTMIE POLSKIEJ BIESIADY 3

29,00 zł

27,62 zł

szt.
W RYTMIE POLSKIEJ BIESIADY 1
W RYTMIE POLSKIEJ BIESIADY 1

29,00 zł

27,62 zł

szt.
Zagraj to sam 250 Wydanie specjalne V/2019(250)
Zagraj to sam 250 Wydanie specjalne V/2019(250)

39,00 zł

37,14 zł

szt.
PRZEBOJE DISCO POLO cz. 1.
PRZEBOJE DISCO POLO cz. 1.

39,00 zł

37,14 zł

szt.
W RYTMIE POLSKIEJ BIESIADY 2
W RYTMIE POLSKIEJ BIESIADY 2

29,00 zł

27,62 zł

szt.
Zagraj to sam 225 Wydanie specjalne V/2013(225)
Zagraj to sam 225 Wydanie specjalne V/2013(225)

39,00 zł

37,14 zł

szt.
FILMOWY FORTEPIAN
FILMOWY FORTEPIAN

39,00 zł

37,14 zł

szt.
FORTEPIANOWE PIOSENKI cz. 1.
FORTEPIANOWE PIOSENKI cz. 1.

38,00 zł

36,19 zł

szt.
PRZEBOJE DISCO POLO cz. 2.
PRZEBOJE DISCO POLO cz. 2.

39,00 zł

37,14 zł

szt.
Zagraj to sam 050 Wydanie specjalne 13/1997(050)
Zagraj to sam 050 Wydanie specjalne 13/1997(050)

39,00 zł

37,14 zł

szt.

PRENUMERATA ZAGRAJ TO SAM

SPISY TREŚCI

WYŚWIETL SPIS UTWORÓW
WYDANYCH OD 1993 ROKU

Alfabetyczny spis utworów (aktualizacja styczeń 2023)

Spis utworów w poszczególnych książkach (aktualizacja styczeń 2023)

Cenniki do pobrania
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Obsługiwane płatności
Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

wróć do wyboru pytania


 

 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak – 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: zagrajtosam@home.pl lub telefonicznie: 242683215
  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
  • Średnia ilość – mamy przynajmniej kilkadziesiąt egzemplarzy
  • Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
  • Dostępny wkrótce – w przygotowaniu, będzie dostępny już wkrótce
  • Nakład wyczerpany – wszystkie egzemplarze zostały wyprzedane

wróć do wyboru pytania


 

 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

wróć do wyboru pytania


 

 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

» szczegółowy opis realizacji zamówień

wróć do wyboru pytania


 

 

Jakie występują formy dostawy?

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • Poczta Polska (priorytet)
  • Paczkomaty Inpost
  • Odbiór osobisty

» szczegółowy opis form dostawy

wróć do wyboru pytania


 

 

Ile zapłacę za przesyłkę?

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych.

 

» szczegółowy cennik dostaw

wróć do wyboru pytania


 

 

Jak zapłacić za zamówienie?

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew tradycyjny lub internetowy na konto bankowe,
  • płatność przy odbiorze,
  • płatność elektroniczna (przelew błyskawiczny on-line po automatycznym przekierowaniu do banku)
  • gotówka.

» szczegółowy opis form płatności

wróć do wyboru pytania


 

 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w siedzibie naszej firmy znajdującej się pod adresem: Wydawnictwo "Studio Bis", Al. Jachowicza 2/4, 09-402 Płock w dni powszednie w godz. 9.00 - 15.00. Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.

wróć do wyboru pytania


 

 

Jak zamówić prenumeratę Zagraj to sam?

Od stycznia 2011 roku uległa zmianie częstotliwość ukazywania się Zagraj to sam – jest wydawane w cyklu kwartalnym (cztery numery w roku). Obecnie cena jednego numeru kwartalnika Zagraj to sam wynosi 26 zł.

  • Aby zamówić prenumeratę kwartalnika ZAGRAJ TO SAM należy przesłać na konto naszego wydawnictwa kwotę:
    • za cztery kolejne wydania – 106 zł
    • za osiem kolejnych wydań – 212 zł.
  • Prenumeratę można opłacić w banku, na poczcie lub przelewem internetowym na konto:
    • Studio Bis s.c., Płock, al. Jachowicza 2/4
    • PKO BP II Oddział w Płocku,
    • nr 60 1020 3974 0000 5402 0003 1229.
  • Prenumeratę można również zamówić w naszej wirtualnej księgarni "Nuty - Zagraj to sam" pod adresem http://www.zagrajtosam.pl/pl/c/Prenumerata-Zagraj-to-sam/47.
  • Prenumerata przyjmowana jest na taką liczbę kolejnych numerów kwartalnika, jaka została opłacona i realizowana jest od najbliższego numeru po wpłynięciu pieniędzy na konto wydawnictwa.
  • W tytule przelewu należy podać dokładny adres, na jaki ma być wysyłana prenumerata. Wydawnictwo nie ponosi odpowiedzialności za problemy wynikające z błędnego lub nieczytelnego wypełnienia przekazu.
  • Wydawnictwo nie odpowiada za niezawinione niedostarczenie kwartalnika.
  • Dla zachowania ciągłości prenumeraty wpłatę należy dokonać co najmniej 1 miesiąc przed ostatnim numerem poprzedniej prenumeraty.
  • Prenumerata zamówiona w Wirtualnej księgarni Zagraj to sam realizowana jest jedynie na terenie Polski.
  • Wydawnictwo pokrywa całkowicie koszty przesyłek.
  • Prenumerata wysyłana jest przesyłką Poczty Polskiej do 15 dnia pierwszych miesięcy kolejnych kwartałów, czyli stycznia, kwietnia, lipca i października.
  • Prenumerata nie obejmuje wydań specjalnych.

.

!!! W PRENUMERACIE JEST TANIEJ !!!

- całkowicie pokrywamy koszty przesyłek

 


 

wróć do wyboru pytania


 

 

Czy wysyłacie zamówienia poza granice Polski?

Wysyłamy nasze produkty również za granicę Polski po wcześniejszym przelaniu należności na nasze konto:

Kod SWIFT: BPKOPLPW
IBAN: PL60 1020 3974 0000 5402 0003 1229
Bank: PKO BP II Oddzial w Plocku
Wlasciciel konta: Studio Bis s.c.
Adres: Plock, al. Jachowicza 2/4
Nr konta: 60 1020 3974 0000 5402 0003 1229

Istnieje również możliwość opłacenia zamówienia wysyłanego za granicę Polski przy pomocy internetowej płatności realizowanej przez firmę eCard S.A. (karty płatnicze VISA i MASTER CARD).

Przy przesyłkach za granicę Polski do ceny wydawnictw doliczamy:

  • koszty przesyłki zagranicznej zależne od:
    • wagi przesyłki;
    • strefy, do której przesyłka jest wysyłana;
  • koszty bankowe przewalutowania = 20 PLN (przy przelewie dokonanym w polskich złotych (PLN) na terenie Polski koszty te nie są doliczane).

 

Termin dostarczenia zgodny z informacją Poczty Polskiej:

"Zagraniczne listy priorytetowe powinny zostać doręczone w następujących terminach:

  • do trzeciego dnia roboczego po dniu nadania, jeżeli adresowane są do krajów europejskich
  • do szóstego dnia roboczego po dniu nadania, jeśli adresowane są do innych krajów niż europejskie.
  • Listy ekonomiczne adresowane do krajów europejskich doręczane są w terminach dłuższych niż 6 dni. Terminy te zależą od kraju przeznaczenia listu i drogi kierowania listu z Polski do kraju przeznaczenia. Jeśli chodzi o listy ekonomiczne do Stanów Zjednoczonych Ameryki, to wysyłane one są z Polski statkami. Statki z Polski wypływają z określoną częstotliwością. Czas trwania podróży statku: ponad 2 tygodnie." - z tych powodów nie wysyłamy przesyłek ekonomicznych.

wróć do wyboru pytania


 

 

Co to są kupony rabatowe?

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

wróć do wyboru pytania


 

 

Co to jest przechowalnia?

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

wróć do wyboru pytania


 

 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury (wystawiamy faktury również osobom fizycznym). Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

wróć do wyboru pytania


 

 

Jak zmienić moje zamówienie?

Możesz modyfikować swoje zamówienie jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie kliknięcia w przycisk „Złóż zamówienie” tj. przesłania go na nasz adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej – najlepiej telefonicznie: 242683215.

wróć do wyboru pytania


 

 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienie jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie kliknięcia w przycisk „Złóż zamówienie” tj. przesłania go na nasz adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej – najlepiej telefonicznie: 242683215.

wróć do wyboru pytania


 

 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 242683215.

Jeżeli nasz produkt posiada wady skontaktuj się z nami – najlepiej telefonicznie: 242683215.

wróć do wyboru pytania

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl